Multi Level Marketing

Multi- Level Marketing ( MLM w skrócie) jest formą sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego . Istotą jest skrócenie łańcucha dystrybucji do minimum . Producent lub dostawca usług stwarza warunki dla niezależnych sprzedawców bezpośrednich biznesowych niezależnych . Które ulegają zmianie w przypadku towarów sprzedawanych i mieć możliwość uczestniczenia w kolejnym dostawcą . Stwarza to wiele warstw ( wielopoziomowe) - struktura sieci sprzedaży , które jest bardziej efektywne i tańsze niż tradycyjne sieci magazynów dystrybucyjnych , hurtowni , reklamy, itp. Jest torodzaj kombinacji sprzedaży bezpośredniej i franczyzy .

Multi Level Marketing kontra system sprzedaży klasycznych

W Multi Level Marketing jest anulowane tradycyjnych pośredników , a część zaoszczędzonych pieniędzy idzie bezpośrednio ze sprzedawcą , który reprezentuje klasyczną pracę pośredników . Ponadtosprzedawca otrzyma dalszą część oszczędności finansowych dla osób pracujących , które zebrane w jego sieci sprzedaży . Reszta zaoszczędzone służy do rozwoju produktu lub zmniejszenie ceny końcowego produktu.

Klasyczny system sprzedaży produktu do produkcji dla tysiąca koron , a następnie przechodzi hurtownie , magazyny, przewoźników , dealerów , sprzedawców detalicznych i ostateczniekonsument otrzymuje je . Aby dowiedzieć się o produkcie, konsumentów , konieczne jest tworzenie reklam ( agencja reklamowa ) i zapłacić jej publikację (TV, radio , billboardy , itp. ) . Cena wzrośnie wielokrotnie.

System marketingu wielopoziomowego , który zasadniczo zapobiega marnotrawstwu . Zapisane pieniądze są dzielone między kupujących, sprzedających i organizatorów .
 

Placówki partnerskie

Przyszłe wymiany linków, ale teraz łączy tylko wersje językowe strony Eurone.
http://kosmetika-drogerie.deni.cz/images/pl.png
http://kosmetika-drogerie.deni.cz/images/cz.png
http://kosmetika-drogerie.deni.cz/images/sk.png